Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 1 januari 2018

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Allereerst wil ik iedereen een goed, gelukkig, gezond en creatief 2018 toewensen. Dat we ook maar veel van onze hobby's en elkaars creaties mogen genieten dit jaar.
Bij Vintage and More op facebook start er ook op deze 1e dag van het nieuwe jaar weer een nieuwe challenge. De opdracht is deze keer: Gebruikt blauw op je Vintage creatie. Dus blauw papier, blauwe versiering... als het maar goed en duidelijk te zien is op je kaart. Wat voor soort kaart het is maakt niet uit. Ik heb er voor gekozen om een Vintage kersttag te maken. Mijn voorraad kerstkaarten is helemaal op dus op tijd aan een nieuwe voorraad beginnen is dus weer geboden.


Als basis voor deze kaart heb ik het mooie label van Dutch Doobadoo gebruikt. Eerst getekend op wit kaartkarton, daarna op kraft en als laatste ook nog op blauw designpapier van Noor!design.
Bovenaan heb ik een blauw lint door de opening gehaald.


Op deze foto zie je een heel klein stukje van het mooie designpapier. Achter het plaatje heb ik nog een mooie mal van Noor!design gezet en ook de wantjes zijn van Noor!design.


Deze prachtige blauwe bloem is van Petaloo. Ik heb 'm al een hele tijd in mijn kast liggen maar nu eindelijk wist ik er een mooie bestemming voor.
De takjes achter de bloem zijn van Joy!crafts.


Ook de tekst, die toch wel wat verscholen ligt achter de takjes, is van Noor!design.


Ik vond het weer leuk om deze kaart aan jullie te laten zien. Je zou denken dat het de eerste voor de voorraad van dit jaar is maar niets is minder waar. Deze is net voor de afgelopen kerstdagen de deur al uit gegaan naar een lieve vriendin.

Veel liefs,
Henriëtte

1 opmerking:

  1. Ik wens je ook de beste wensen toe en dat het een gezond, gelukkig en creatief 2018 mag worden.
    Zoals we van je gewend zijn, heb je weer een mooie vintage creatie gemaakt. Mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen