Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 15 oktober 2017

Vintage kerstkaart

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
Om de challenge niet al te moeilijk te maken luidt de opdracht:
Maak een vintage kaart en gebruik bij het afwerken/versieren van die kaart bloemen.
Het mogen gestanste bloemen zijn of gekochte, dat maakt niet uit.


Ik heb er voor gekozen om een kerstkaart te maken met daarop 2 roosjes en een lelie (die ik soms wel een beetje op kerstroosjes vind lijken).
Het plaatje is van Studio Light.


Deze ijskristallen boog, gesneden uit glitterkarton,  is van Memorybox.


Achter de strik heb ik twee swirls van MemoryBox gezet met daar bovenop hulsttakjes van Noor!design. Deze zijn nieuw in de winkels. Ik heb ze gesneden uit kraft en heb daarna de blaadjes en besjes met Brushmarkers kleur gegeven.


Hier nog even een close-up van de bloemen die ik op deze kaart gebruikt heb.


Vind je het ook leuk om mee te doen met deze challenge? Ga dan naar Vintage and More op facebook. Deze challenge loopt tot 31 oktober 18.00 uur.

Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Altijd een uitdaging voor me, maar misschien ga ik weer meedoen. Jouw voorbeeldkaart is in elk geval prachtig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en prachtige kaart! Ik hou van deze kleuren. Leuke challenge weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart en leuke challenge.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen