Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 27 december 2016

Prettige Feestdagen

Deze kaart stond gisteren op het blog van Kreatrends en nu vandaag op mijn blog. Hopelijk hebben jullie fijne Kerstdagen gehad.


Deze kaart is vrij simpel gehouden omdat de krans van Marianne Design zo mooi is dat er niets meer bij hoeft.
Ik heb de krans 2x gesneden uit groen cardstock en 2x uit rood cardstock. Van de rode stansen heb ik alleen de besjes af geknipt en op de groene kransen verwerkt. Het was even een werkje maar het resultaat is zo mooi dat ik het er graag voor over had.


De tekst is van Amy Design en heb ik met embossingpoeder op de kaart gezet.
De dubbele strik heb ik gemaakt met de strikjesmaker.
Als afwerking heb ik in de hoekjes nog eikeltjes gezet.


Om de krans een winters uiterlijk te geven heb ik met een penseel op heel veel blaadjes, takjes en eikeltjes structuurpasta gezet.

Bedankt voor het langskomen en weer graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Zeker een heel mooi effect die rode bessen op de krans!De tekst doet het er ook goed bij. al met al een hele mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit kerstkaartje Henriëtte...prachtig is die kerstkrans met die mooie strik bovenaan en ook de stempel erin is heel leuk...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen