Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 24 augustus 2016

Geboorte hanger

Twee weken geleden kreeg Plony er weer een kleinzoon bij.
Reden om eens heerlijk aan de slag te gaan en een geboortehanger voor haar te maken.
Aangezien ze 'm ontvangen heeft kan ik 'm hier nu laten zien.


De basis is een houten hart wat ik gekocht heb bij de Action. Deze heb ik goed opgeschuurd, bewerkt met Gesso en daarna met blauwe verf.


Op de taartdoily heb ik een plaatje van een knipvel van Syta van Gelderen geplakt die ik weer afgewerkt heb met een prachtige mal van MemoryBox.


Op het leuke voetje van Joy!crafts heb ik de naam geplakt en die over een bewerkte foto, die met een hoekje van Whimsy op z'n plaats wordt gehouden.


Een leuke bloementoef met verschillende soorten bloemen onderaan het hart en helemaal onderaan....


.... een dubbele strik van kant, gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts.

Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wow wat mooi Henriette. De plaatjes van Syta zijn altijd zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen