Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 mei 2016

Maritieme kaart

Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor Kreatrends met prachtige mallen van Marianne Design die sinds begin mei in de webwinkel te verkrijgen zijn.


Wat is de maritieme lijn leuk! Ik heb mogen werken met mallen, een knipvel en een clearstamp van Marianne Design die ik gecombineerd heb met papier en clearstamps van Joy!crafts. 


Deze prachtige nieuwe mal heb ik bewerkt met de oudere Grunge clearstamp van Noor!Design zodat de perkamentrol een oudere look krijgt waarna ik de tekst er op heb gestempeld.


De vogel komt van een mooi knipvel van Mattie waarvan ik alleen de twee vogels uit het kleine plaatje met de vuurtoren geknipt heb. Deze vogel vliegt net weg met een visje in z'n bek.


En deze vogel zit op de golven net boven de visjes die onder 'm door zwemmen.


Het visnet is gestempeld waarna ik alle mazen van het net voorzichtig uitgeknipt heb. Het was een heel werk maar het resultaat was dat werk dubbel en dwars waard. Hier en daar zitten er vissen en zelfs een zeepaardje in het visnet die zijn gemaakt met de leuke Craftables Punch Die Fish. Een superleuke mal waarmee je in één keer een heleboel visjes uitstanst.


Als laatste nog even een foto van het prachtige zeilschip. Ik heb 'm twee keer gesneden waarbij ik de witte zeilen uitgeknipt en daarna heb opgeplakt op het uit kraft gesneden schip voor een mooi resultaat.

Houdt je er ook van om maritieme kaarten te maken? Dan zijn deze mallen en stempels zeker een aanrader.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Een hele gave maritieme kaart vind ik het geworden Henriëtte. Mooi zoals je het visnet gebruikt heb en de perkamentrol is ook gaaf geworden. Een kaart met veel inspiratie...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt gaaf.
    Wat een super mooie mal is dat.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie maritieme kaart. Leuk gedaan met de perkamentrol en het visnet. Ook het geknoopte touw is een mooi detail.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaafff...ik krijg de boot morgen binnen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat net springt ook direct in het oog, wat een werk maar je hebt er wel eer van! Mooie kaart, leuk dat maritieme thema! Ik heb er net een hele serie van afgesloten.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Henriëtte dit is echt een prachtig kaartje ... en wat een werk zeg om het net uit te knippen ... De maritieme malletjes zijn super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen