Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 14 april 2016

Love

Hallo allemaal.
Wie houdt er nu niet van bloemen en vlinders? Ik in ieder geval wel en ik ben met deze twee items heerlijk aan de slag gegaan.


De achtergrond heb ik gemaakt met Aquarelverf en een blaadje uit het leuke A6 Aquarelblok waar al vlinders op verwerkt zijn. Op het aquarelpapier heb ik eerst de achtergrond gemaakt en daarna de vlinders met een paar mooie kleuren bewerkt. Natuurlijk is het lastig binnen de lijntjes van de vlinders te verven maar als je, als het helemaal opgedroogd is, nog even met een natte penseel langs de vlinders gaat en dit daarna met een doekje/keukenpapiertje gelijk droog dept gaat het mooi door elkaar blenden en krijg je een heel mooi resultaat.


De swirls  zijn gemaakt met een Poly Besa ATC  stencil en distress inkt en geven een leuk effect.
Het dubbele strikje heb ik weer gemaakt met de strikjesmaker.


Onderaan de kaart heb ik de leuke nieuwe tekst-mal Love gebruikt. Deze heb ik 2x gestanst en bij de 2e stans het hartje, met aquarelverf bewerkt, uitgeknipt en opgeplakt.


De nieuwe Clearstamp Flowers heb ik op stempellinnen gestempeld, aan de randjes beïnkt en daarna gemat op wit linnenkarton.
Nog een paar mooie bloemen onderin de hoek van de kaart en de kaart is af.

Gebruikte materialen:
6002/0527 Cutting stencil Love-Home
6002/0821 Poly Besa Multi-sterren, dots
6020/0016 Plakparels
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0240 Aquarel paint
6300/0014 Ribbon 6 mm
6370/0051 Artificial Flowers
6370/0062 Artificial Flowers
6370/0064 Artificial Flowers
6370/0073 Artificial Flowers
6410/0100 Stempellinnen
6410/0379 Clearstamp Flowers
6500/0201 Tube 3D kit
6900/0101 A6 Aquarelblok
8099/0001 Linnenkarton wit
8099/0201 Metallic Cardstock linnen wit

Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Henriëtte...schitterende details erop....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Prachtige aquarelverf achtergrond met vlinders en mooie boementoef.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje Henriëtte, prachtige achtergrond en zo'n mooie kleurtjes ... Ik heb ondertussen je vorige kaartjes ook bewonderd en ze zijn stuk voor stuk super mooi !
    Leuk dat ik je even gesproken heb op de beurs ....
    Ikzelf heb van mijn hobbyspulletjes nog niet veel kunnen genieten want ik ben flink ziek geweest, maar ik begin mij eindelijk een beetje beter te voelen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen