Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 26 januari 2015

Hugs and Kisses

Vandaag was het mijn beurt om een vaste blogpost voor het blog van Joy!crafts te verzorgen.
Ik heb gekozen om een Side-step-card te maken waarvan ik het patroon op internet heb gevonden.


Voor deze romantische kaart heb ik gekozen voor papierblok Romance. De basiskaart heb ik gesneden uit kraft,  gemat met creme linnenkarton en afgewerkt met het prachtige dessinpapier.


De tekst, van Clear stamps Roses, heb ik gestempeld op een hart, gesneden met het grootste stencil van Gerti's Hearts, wat ik weer op het prachtige stencil Bille's Heart geplakt heb. Heel erg leuk om deze twee stencils te combineren.


De papierblokjes van Joy!crafts zijn zo mooi, je hebt gewoon geen losse plaatjes nodig. Dit plaatje heb ik dan ook uit hetzelfde dessinpapier gesneden en gemat op creme linnenkarton.
Het mooie kant is van de Natural Sense Collecion. De strik heb ik afgewerkt met een brad, voor een leuk effect.


Ook deze tekst komt van de Clear stamps Roses. Ik heb een soort banner gesneden en iets golvend, met 3D kit opgeplakt, wat helaas niet goed te zien is. Ook hier heb ik een Metal charm gebruikt, deze keer een hartje.


De kleuren van de roosjes heb ik gekozen bij de grote roos van het papier zelf. Leuk om er op deze manier één geheel van te maken.


Hier nog even twee foto's van de beide zijkanten van de kaart.


Gebruikte materialen:
6002/0344 Cutting stencil Bille's Heart
6002/0408 Cutting stencil Gerti's Hearts
6011/0211 Papierblok Romance
6030/0001 Brads bruin
6300/0322 Natural Sense collection kant
6350/0104 Metal charms hartje
6350/0105 Metal charms hoekje
6370/0056 Artificial flowers calla's
6370/0057 Artificial flowers roosjes
6410/0310 Clear stamps Roses
8089/0203 Kraft
8099/0002 Linnenkarton creme

Gezellig weer dat je langs bent geweest en tot de volgende keer.

groetjes Henriëtte

21 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende, romantische creatie Henriëtte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Henriette.
    Mooi papier en leuk afgewerkt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig model kaart, hele mooie tekst en prachtig DP en details!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige romantische kaart en wat een schitterend modelletje. Die ga ik ook eens opzoeken want dit is wel heel mooi. De kleuren die je hebt gekozen passen ook super bij dit romantische geheel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Leuk model ook en prachtig papier heb je er voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriette
    Wat een prachtige romantische kaart, en het model ga ik ook eens snel proberen te maken.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Henriëtte!
    Mooie papier, een heel leuk model... Heel romantisch...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles past perfect bij elkaar, een prachtig geheel en een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ben je weer behoorlijk lang mee bezig geweest denk ik Henriette maar oh wat is het weer een schitterende vintage creatie waar alles weer op elkaar is afgestemd. Het open hart is een helemaal prachtig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit blijft een leuk kaartmodelletje.
    Ik heb het nog niet zo vaak gezien in vintage stijl, maar het staat prachtig. Mooi papier en allerlei leuke dingetjes erop.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat ziet dit er geweldig uit zowel het model en prachtige uitwerking
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje, en wat een prachtige tekst op het hart

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk modelletje is het hè. Het is een mooie kaart geworden! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supercreatie weer Henriëtte, en wat is dit papier toch ongelooflijk mooi hè? Het hart is ook al zo fijntjes, heel gaaf! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Henriëtte, een juweeltje.
    Groetjes, Veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je kaart weer super mooi Henriëtte! Het hart is prachtig en ook het papier, het is beeldschoon!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Henriette,
    het is een prachtige kaart!! Het model natuurlijk maar de aankleding en versieringen zijn prachtig!
    Hier maak je iemand heel blij mee, denk ik!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Het model is echt heel erg gaaf,
    je hebt hier echt iets schitterends van gemaakt ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen