Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 26 december 2014

Een warme kerstgroet

Voor het blog van Joy!crafts heb ik nog een kerstkaart gemaakt voor deze 2e kerstdag waarmee ik je gelijk ook voor vandaag een hele fijne dag toe wil wensen.


Deze kaart heb ik gemaakt van Kraft waarbij ik beide zijkanten heb gesneden met de prachtige Christmas Rand van Gerti's.

 
Ook bovenaan de kaart, waarvoor ik het mooie papierblok Warm Christmas heb gebruikt, heb ik een stukje van deze rand gebruikt.

 
Om het plaatje heb ik de Christmas Krans van Gerti's gezet.
Alle poinsetta's en ook het strikje van de krans heb ik afgewerkt met een rode plakparel.


De leuke tekst is van Clear stamps Warm Winter Wishes waar nog meer mooie Nederlandse teksten op staan.


Hier kan je zien hoe de kaart is opgebouwd.
Ik heb aan beide kanten gelijk na de ponsetta's aan de zijkant gerild en daarna nog een keer 2 cm. verder.
Zo komt de voorkant omhoog en kan de kaart goed staan.


Zoals je op deze foto kan zien zijn de krans en het plaatje iets verhoogd opgeplakt en lopen de kantjes door op de zijkant.

Gebruikte materialen:
6002/2040 Cutting en Embossing stencil Christmas Krans
6002/2041 Cutting en Embossing stencil Christmas Rand
6011/0210 Papierblok Warm Christmas
6020/0006 Plakparels rood
6300/0320 Natural Sense Collection Wit kant
6300/0343 Forest Friend Collection Groen kant
6410/0117 Clear Stamps NL Warm Winter Wishes
8089/0203 Kraft
8099/0001 Linnenkarton wit

Groetjes en een hele fijne dag vandaag,
Henriëtte

13 opmerkingen:

  1. een hele mooie creatie met heel veel mooie details, geslaagd werkje dus
    nog fijne feestdagen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met deze mooie kerstmallen. Een fijne 2e kerstdag gewenst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!! Echt geweldig mooi en op de foto's kun je heel goed meekijken met jouw beschrijving. Top!
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig uitgewerkt Henriétte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart met een hele mooie bloemenborder!!
    Nog een hele fijne 2e kerstdag!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriette,
    prachtige kerstkaart heb je gemaakt, leuk zijn de randen..mooie tekst,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is dit kerstkaartje weer Henriëtte...prachtige details erop....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart.
    De kleuren heb je mooi uitgekozen en hij is fantastisch leuk samengesteld met deze prachtige materialen.
    Een knap kunstwerk Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg!
    Prachtige stansen heb je gebruikt!
    Mooi plaatje en leuke bijpassende tekst!
    Super weer!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor een echte kerst creatie, ik hou van de kleuren en gewoon de stijl van de kaart, schitterend gemaakt, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

  11. En weer een schitterende kaart ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen