Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 28 november 2014

Wish you .....

Over kaarten die snel af zijn gesproken, dit is er ook weer zo eentje.
Heerlijk om de voorraad mee aan te vullen.


De basiskaart is helemaal wit (zonder geïnkte randjes) met daarop de prachtige Christmas Frames van Joy!crafts 6410/0115 met witte stempelinkt afgedrukt.


Bovenaan wat sterretjes van de Xenos, met gesso bewerkt.


Onderaan een mooie strik, afgewerkt met een brad.


Met daartussen deze prachtige tekst.
Meer heeft de kaart niet nodig.



En omdat ze zo lekker snel te maken zijn heb ik er nog een paar extra gemaakt in verschillende kleuren.

Groetjes Henriëtte

19 opmerkingen:

  1. Ik vind ze supermooi, leuke serie en inderdaad snelle kaarten,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snelle kaart en toch heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi.
    Ook al zijn ze dan vlug klaar.Ze zijn prahtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi hoor, en heel mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat schiet lekker op zo je voorraad. Ik vind ze prachtig!
    Die stempel moet toch ook maar eens in mijn winkelmandje vallen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zulke mooie kaartjes maken in sneltreinvaart. Met zo'n mooi stempel is het schitterend werken.
    Ik heb ook geprobeerd met een gewonnen stempel wat te doen. Maar lukt niet. Jammer. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriette
    Je kaartjes hebben niet veel meer nodig dan deze prachtige stempel en zo schiet het ook lekker op, ik moet er ook nog heel wat maken.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten serie, Henriëtte.Mooie kleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig maar heel mooi!

    Groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snel maar heel erg mooi Henriëtte, zeer sfeervol evengoed!
    Wil je in je volgende reactie bij mij vertellen wat voor witte stempel inkt je gebruik? Ik heb er al verschillende gekocht maar ze stempelen niet zo mooi scherp als dat ik bij jou zie!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Henriëtte. Mooie kleuren.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan! Ik had hem op deze manier met Versamark op kraft gestempeld en met wit embossingpoeder afgemaakt...was er verder nog niet uit hoe hem af te werken, maar jij komt met inspiratie hoe verder te gaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zien er prachtig uit Henriette,
    mooie afdrukken heb je gekregen..en bij deze kaarten is het inkten van randjes ook niet mooi, vind ik..zij zijn super
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een serie prachtige kerstkaartjes Henriëtte.....zo mooi gestempeld en super al die verschillende kleuren....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eenvoudige kaarten maar toch heel mooi Henriëtte.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Snel maar heel mooi, door de prachtige stempel heeft het ook weinig meer nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Handig en erg mooi voor als je nog even snel een paar kerstkaarten moet!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hel mooi deze kaartjes! En natuurlijk super handig om op deze manier meteen 4 te maken! Inderdaad handig voor de voorraad.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Hele mooie serie kerst kaarten ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen