Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 20 mei 2017

Voetstappen in het zand

Afgelopen zondag was er een belijdenisdienst bij ons in de kerk. Ook een kennisje van ons deed belijdenis van haar geloof.
Voor haar heb ik deze kaart gemaakt.


Het achtergrondpapier komt uit een prachtig ouder papierblok van Joy!crafts Budding Spring.
Ook de stempel (van Inkadinkado) heb ik afgedrukt op papier uit het papierblok.
Verder heb ik de kaart vrij simpel gehouden wat ik bij dit soort kaarten juist mooi vind.


Ik kon het niet laten om ook deze foto weer te bewerken en een frostrandje te geven. Ik vind het zo'n mooi effect geven!

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart! De kleuren zijn supermooi en geweldig op elkaar afgestemd en de prachtige stempel komt heel erg goed tot z'n recht.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Henriette. Mooie tekst en heel passend bij het doen van belijdenis.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje is het geworden. En is de tekst niet het laatste gedeelte van een gedicht? Mijn vriendin had en poster vroeger met dit gedicht. Heel mooi voor een belijdenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie tekst en je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen